Vírus ideje alatt is remekül bevált az éttermi rendszer

A vendéglátásban is, akárcsak az élet minden más területén történhetnek előre nem látható események, amelyek akár alapjaiban rengethetik meg a kialakított rendszert, a stabilitást. Ilyen előre nem kalkulálható esemény volt a koronavírus is, amire lehetetlen volt felkészülni, de ami bizonytalanságot és gazdasági károkat okozott. Számtalan vendéglátóhely került bajba, vagy esetleg húzta le végleg a rolót, mások gyorsan gondolkodtak és cselekedtek, és alternatív megoldásokat kerestek. Ilyen alternatív lehetőség volt a házhoz szállítás, amit zömmel futárok segítségével oldottak meg. Az átszervezésben hatékony segítséget nyújthatott egy jól működő éttermi rendszer. Az éttermi szoftverek feladata, hogy összehangolja a vendéglátóhely különböző munkafolyamatait, különálló részeit. Az éttermi rendszerek segítségével figyelemmel kísérhető a megrendelés, a kiszállítás, a futárok munkája, de számtalan más munkafolyamat is. A vírus ideje alatt különösen fontos volt, hogy mindenki maradjon otthon, az éttermi szoftver használata ezt is megkönnyítette, hiszen a NeuwebDesk kereskedelmi és vendéglátó rendszer használatához nem kell más csak internet és bárhonnan, akár otthonról is lehetséges volt bizonyos munkafolyamatok ellenőrzése és irányítása.